Saturday 2 March 2013

Planet RadioのSeminar

3月2日、Planet Radioはマレーシア科学大学があります。
私は多くの情報を得ります。
多分私はそこに就職しようとします。
私はDJの多くを満たしていました。
彼らは素晴らしいです。
私は彼らのようになりたいと思います。

988 FM のDJ王彪民


Suria FM のDJ Halim Othman

Melody FM のDJ Wang Chun Ping

Hitz FM のDJ JJ

Hitz FM のDJ Ryan

2 comments:

  1. Aaa!! You went to Planet Radio!! Was it fun? I missed it because I have something more important! Did you take picture with JJ? He's the coolest DJ ever!! *sorry can't type in Japanese, laptop has some problem*

    ReplyDelete
  2. Planet Radioはおもしろいです。私とJJの写真はあります。彼らは私たちに自由なTシャツを与えります。

    ReplyDelete